Cum adaug contacte in agendă?

Vă rugăm să accesaţi secţiunea tutoriale, aici.

Am uitat PIN-ul. Puteți să îl resetați?

Nu. Utilizatorul este singurul care are acces la codul PIN. În cazul în care se dorește un nou PIN singura soluție este reemiterea certificatului digital și reimportarea contactelor în aplicație.

Mi-am schimbat telefonul. Trebuie să achiziționez din nou aplicația?

Nu. Aplicația poate fi portată pe noul telefon, singurul lucru care trebuie mutat este certificatulîn format soft și agenda de contacte.

Care sunt avantajele soluției complete?

Soluţia completă permite companiei dumneavoastră implementarea unui sistem de comunicare mobilă criptată închis, în cadrul căruia întreaga infrastructură şi logistică se află sub controlul dumneavoastră direct. Mai multe detalii gasiţi aici.

Producătorul aplicației are acces la comunicările mele?

Nu. certSIGN nu are acces la convorbirile, mesajele scrise trimise sau primite. De asemenea, certSIGN nu păstrează istoricul conversațiilor și nu are acces la PIN-ul certificatului digital.

Cum știu că persoana cu care comunic este cea cu care doresc să vorbesc?

Utilizarea certificatului digital garantează că persoana cu care vorbiţi este cea cu care aţi intenționat să vorbiţi.